stanowisko urzędnicze w Dziale Świadczeń Pomocy Społecznej
XMLTreść
stanowisko | stanowisko urzędnicze w Dziale Świadczeń Pomocy Społecznej |
---|---|
miejsce pracy | MOPS w Jeleniej Górze |
termin składania dokumentów |
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
w JELENIEJ GÓRZE
58-506 JELENIA GÓRA Al. Jana Pawła II 7 tel 75 752-39-51
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Dziale Świadczeń Pomocy Społecznej
Liczba etatów: 1
1. Wymagania niezbędne:
• wykształcenie min. średnie – preferowane wyższe o kierunku prawo lub administracja,
• obywatelstwo polskie,
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
•
znajomość m.in. przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks
Postępowania Administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 256), ustawy
z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2019 r., poz.
1507 ze zm.), rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 11 lipca 2018 r. w
sprawie zweryfikowanych kryteriów dochodowych oraz kwot świadczeń
pieniężnych z pomocy społecznej (Dz. U. z 2018 r., poz. 1358);
•
umiejętność obsługi komputera na poziomie bardzo dobrym (edytor tekstu,
arkusz kalkulacyjny, internet, poczta elektroniczna),
• umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
• mile widziane doświadczenie w pracy zawodowej w administracji (praca biurowa, przy obsłudze klienta),
• komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność samodzielnej analizy dokumentów.
3. Informacja o warunkach pracy na proponowanym stanowisku:
• praca w ramach umowy o pracę na czas określony, w pełnym wymiarze czasu pracy,
z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony,
• praca ma charakter biurowy,
• miejsce pracy znajduje się w budynku MOPS, al. Jana Pawła II 7. Budynek dostosowany jest dla osób z niepełnosprawnością,
• wykonywanie zadań wymaga pracy przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie,
• przewidywany termin zatrudnienia: wrzesień 2020 r.
4. Zakres obowiązków:
• przygotowywanie decyzji administracyjnych z zakresu pomocy społecznej,
• prowadzenie polityki finansowo-księgowej przyznanych świadczeń pieniężnych,
• wykonywanie zadań przy użyciu systemów informatycznych obsługujących postepowanie
w sprawie ustalania uprawnień do świadczeń,
• prowadzenie ewidencji,
• archiwizacja dokumentacji.
5. Wymagane dokumenty:
• życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
• list motywacyjny,
•
kopie dokumentów potwierdzających: wykształcenie - (kserokopia
świadectwa ukończenia szkoły, dyplomu itp.), doświadczenie zawodowe -
(kserokopie świadectw pracy), kwalifikacje i umiejętności,
• oświadczenie o zdolności do pracy ze względu na stan zdrowia,
• oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie o następującej treści: „Posiadam
pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam w pełni z praw
publicznych, nie byłam (byłem) skazana(y) prawomocnym wyrokiem sądu za
umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe”,
• oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego i korzystaniu z pełni praw publicznych,
• kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku, gdy kandydat jest osobą z niepełnosprawnością.
Uwaga:
Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam
zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy
dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z
Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) /Dz.U.UE.L119, s.1/ oraz ustawą z dnia 21.11.2008 r. o
pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 ze zm.)” oraz własnoręcznym podpisem.
Do
oferty należy dołączyć własnoręcznie podpisane oświadczenie o
zapoznaniu się z treścią obowiązku informacyjnego, w tym z informacją o
celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz prawie dostępu do
treści swoich danych i prawie ich poprawiania - załącznik do niniejszego
ogłoszenia.
6. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
Dokumenty
należy składać w zamkniętej kopercie bezpośrednio w sekretariacie
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jeleniej Górze, al. Jana Pawła II
7 (I piętro) z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze” w terminie
do dnia 20.08.2020 r., do godz. 15:00 (decyduje data złożenia w MOPS)
Ogłoszenie
jest opublikowane: w Biuletynie Informacji Publicznej Miejskiego
Ośrodka Pomocy Społecznej w Jeleniej Górze www.mops.bip.jeleniagora.pl i
na stronie internetowej MOPS Jelenia Góra www.mops.jelenia-gora.pl oraz
wywieszone na tablicy informacyjnej Miejskiego Ośrodka Pomocy
Społecznej Jelenia Góra al. Jana Pawła II 7.
7. Informacje dodatkowe:
a)
o zakwalifikowaniu do następnego etapu rekrutacji osoby, które spełnią
warunki formalne, zostaną powiadomione telefonicznie lub e-mailem na
wskazany adres,
b) informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w
BIP Urzędu Miasta Jelenia Góra i na stronie internetowej MOPS oraz
wywieszona na tablicy ogłoszeń w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w
Jeleniej Górze,
c) osoba wybrana spośród kandydatów na wyżej
wymienione stanowisko, która podejmuje pracę na stanowisku urzędniczym
po raz pierwszy - zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r.
o
pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 ze zm.),
zobowiązana jest do odbycia służby przygotowawczej w czasie trwania
zawartej umowy o pracę na czas określony
(6 m-cy) oraz do zdania egzaminu końcowego warunkującego dalsze zatrudnienie.
W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Jeleniej Górze, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił powyżej 6 %.
Wojciech Łabun Dyrektor
Miejskiego Ośrodka Pomocy
Społecznej w Jeleniej Górze
Obowiązek Informacyjny
na podstawie art.13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych (UE) 2016/679
1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
z siedzibą w Jeleniej Górze al. Jana Pawła II nr 7.
2. W sprawach związanych z Pana/i danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail iod@mops.jelenia-gora.pl.
3. Państwa dane będą przetwarzane do celów związanych z rekrutacją na wskazane
w aplikacji stanowisko oraz na zasadach określonych w ustawie z dnia 21.11.2008 r.
o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz.1282).
4. Proces rekrutacji przebiegać będzie w następujących etapach:
- ocena formalna,
- rozmowa kwalifikacyjna.
5.
Na każdym etapie rekrutacji ma Pan/Pani prawo do wycofać aplikację,
skorzystać z praw określonych w artykułach 15-23 ww. Rozporządzenia.
6.
Okres przetwarzania danych po zakończeniu rekrutacji wynosi 14 dni
roboczych od daty zamieszczenia informacji o wynikach naboru w
Biuletynie Informacji Publicznej,
a w przypadku najlepszych
kandydatów wskazanych w protokole kończącym proces rekrutacyjnym przez
okres 3 miesięcy. Ma Pan/Pani prawo do odbioru aplikacji w każdym
terminie, lecz po okresie 3 miesięcy od nawiązania stosunku pracy z
kandydatem, który został zatrudniony, dokumenty zostaną zniszczone.
7.
Przysługuje Panu/i prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
(UODO) gdy uzna Pan/i, że przetwarzanie danych w procesie rekrutacji
odbywa się w sposób naruszający przepisy RODO.
8. Podanie przez Panią/Pana danych wynika z przepisów powszechnie obowiązującego prawa.
…………………………….
data i czytelny podpis kandydata