Główny specjalista
XMLTreść
stanowisko | Główny specjalista |
---|---|
miejsce pracy | Dzienny Dom ”Senior+” w Jeleniej Górze, ul. Wiejska 29 |
termin składania dokumentów |
DYREKTOR MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ
w JELENIEJ GÓRZE
58-506 JELENIA GÓRA Al. Jana Pawła II 7 tel 75 752-39-51
ogłasza nabór na stanowisko głównego specjalisty
w Dziennym Domu ”Senior+” w Jeleniej Górze, ul. Wiejska 29
Liczba etatów: 1
1. Wymagania niezbędne:
• wykształcenie wyższe magisterskie, preferowane o kierunku: pedagogika, psychologia, praca socjalna, nauki o rodzinie,
• co najmniej 5-letni staż pracy,
• obywatelstwo polskie,
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
•
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
• znajomość obowiązujących przepisów regulujących zadania realizowane przez Dzienny Dom „Senior+”, w
tym w szczególności ustawy o pomocy społecznej, o przeciwdziałaniu
przemocy w rodzinie, o ochronie zdrowia psychicznego, o finansach i
rachunkowości,
• znajomość Programu Wieloletniego „Senior +” na lata 2015 – 2020,
•
umiejętność obsługi komputera na poziomie bardzo dobrym (edytor
tekstu, arkusz kalkulacyjny, internet, poczta elektroniczna),
• umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
• doświadczenie w pracy zawodowej w pomocy społecznej,
• komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.
Mile widziane ukończenie specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej.
3. Informacja o warunkach pracy na proponowanym stanowisku:
• miejsce pracy znajduje się w budynku Dziennego Domu „Senior+”, ul. Wolności 29,
• praca z osobami starszymi, chorymi, niepełnosprawnymi oraz praca administracyjno-biurowa w Dziennym Domu Senior+, współpraca z Dyrektorem oraz pracownikami Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jeleniej Górze,
• wykonywanie zadań wymaga pracy przy komputerze do 4 godz. dziennie,
• praca wymaga współpracy z innymi urzędami i instytucjami,
• praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
• przewidywany termin zatrudnienia: luty 2020 r.
4. Zakres obowiązków:
• realizacja zadań statutowych i planów działalności Dziennego Domu Senior+,
• reprezentowanie Dziennego Domu Senior+ na zewnątrz,
• kierowanie bieżącą działalnością Dziennego Domu Senior+,
• nadzór nad prawidłowym wykonywaniem obowiązków służbowych przez pracowników,
• opracowanie i realizacja rocznego planu finansowego,
• prowadzenie niezbędnej dokumentacji.
5. Wymagane dokumenty:
• życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
• list motywacyjny,
•
czytelne kserokopie dokumentów potwierdzających: wykształcenie -
(kserokopia świadectwa ukończenia szkoły, dyplomu itp.), doświadczenie
zawodowe - (kserokopie świadectw pracy), inne posiadane kwalifikacje i
umiejętności,
• oświadczenie o zdolności do pracy ze względu na stan zdrowia,
• oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie o następującej treści: „Posiadam
pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam w pełni z praw
publicznych, nie byłam (byłem) skazana(y) prawomocnym wyrokiem sądu za
umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe”,
• oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego i korzystaniu z pełni praw publicznych,
• kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku, gdy kandydat jest osobą z niepełnosprawnością.
UWAGA:
Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą:
„ Wyrażam
zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartychw przedłożonych
przeze mnie dokumentach przez administratora danych Miejski Ośrodek
Pomocy Społecznej z siedzibą w Jeleniej Górze ul. Jana Pawła II nr 7 do celów związanych z rekrutacją na stanowisko głównego specjalisty”.
Do oferty należy dołączyć oświadczenie o zapoznaniu się z treścią obowiązku informacyjnego, w
tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz
prawie dostępu do treści swoich danych i prawie ich poprawiania - załącznik do niniejszego ogłoszenia.
Podstawa prawna
Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE. L. 119s.1).” oraz własnoręcznym podpisem.
6. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
Dokumenty
należy składać w zamkniętej kopercie bezpośrednio w sekretariacie
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jeleniej Górze, al. Jana Pawła II
7 (I piętro) z dopiskiem: „Nabór na stanowisko
w Dziennym Domu „Senior+” w terminie do dnia 17.02.2020 r., do godz. 15:30 (decyduje data złożenia w MOPS)
Ogłoszenie
jest opublikowane: w Biuletynie Informacji Publicznej Miejskiego
Ośrodka Pomocy Społecznej w Jeleniej Górze www.mops.bip.jeleniagora.pl i
na stronie internetowej MOPS Jelenia Góra www.mops.jelenia-gora.pl oraz
wywieszone na tablicy informacyjnej Miejskiego Ośrodka Pomocy
Społecznej Jelenia Góra al. Jana Pawła II 7.
7. Informacje dodatkowe:
a)
o zakwalifikowaniu do następnego etapu rekrutacji osoby, które spełnią
warunki formalne, zostaną powiadomione telefonicznie lub e-mailem na
wskazany adres,
b) informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w
BIP Urzędu Miasta Jelenia Góra i na stronie internetowej MOPS oraz
wywieszona na tablicy ogłoszeń w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w
Jeleniej Górze,
W
miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik
zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej
w Jeleniej Górze, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji
zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił
powyżej 6 %.
Wojciech Łabun - Dyrektor
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Jeleniej Górze
Obowiązek Informacyjny
na podstawie art.13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych (UE) 2016/679
1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą w Jeleniej Górze al. Jana Pawła II nr 7.
2. W sprawach związanych z Pana/i danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail iod@mops.jelenia-gora.pl.
3. Państwa dane będą przetwarzane do celów związanych z rekrutacją na wskazane
w aplikacji stanowisko oraz na zasadach określonych w ustawie z dnia 21.11.2008 r.
o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz.1282).
4. Proces rekrutacji przebiegać będzie w następujących etapach:
- ocena formalna,
- egzamin pisemny,
- rozmowa kwalifikacyjna.
5. Aplikowanie na więcej niż jedno stanowisko wymaga dołączenia odrębnych zgód.
6. Na każdym etapie rekrutacji ma Pan/Pani prawo do wycofać aplikację.
7. Skorzystać z praw określonych w artykułach 15-23 ww. Rozporządzenia.
8.
Okres przetwarzania danych po zakończeniu rekrutacji wynosi 14 dni
roboczych od daty zamieszczenia informacji o wynikach naboru w
Biuletynie Informacji Publicznej,
a w przypadku najlepszych
kandydatów wskazanych w protokole kończącym proces rekrutacyjnym przez
okres 3 miesięcy. Ma Pan/Pani prawo do odbioru aplikacji w każdym
terminie, lecz po okresie 3 miesięcy od nawiązania stosunku pracy z
kandydatem, który wygrał nabór, dokumenty zostaną zniszczone.
9.
Przysługuje Panu/i prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
(UODO) gdy uzna Pan/i, że przetwarzanie danych w procesie rekrutacji
odbywa się w sposób naruszający przepisy RODO.
10. Podanie przez Panią/Pana danych wynika z przepisów powszechnie obowiązującego prawa.
……………………………………….
data i czytelny podpis kandydata