Kierownik Działu Interwencji Kryzysowej, Przeciwdziałania Przemocy i Uzależnieniom
XMLTreść
stanowisko | Kierownik Działu Interwencji Kryzysowej, Przeciwdziałania Przemocy i Uzależnieniom |
---|---|
miejsce pracy | MOPS Jelenia Góra |
termin składania dokumentów |
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W MIEJSKIM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W JELENIEJ GÓRZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W MIEJSKIM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W JELENIEJ GÓRZE
……………………………………………………………………………………………………
DYREKTOR MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ
w JELENIEJ GÓRZE
ogłasza nabór na stanowisko Kierownika Działu Interwencji Kryzysowej, Przeciwdziałania Przemocy i Uzależnieniom
58-506 JELENIA GÓRA Al. Jana Pawła II 7 tel 75 752-39-51
Liczba etatów: 1
1. Wymagania niezbędne:
• wykształcenie wyższe magisterskie, preferowane o kierunku: pedagogika, psychologia, praca socjalna, nauki o rodzinie,
• co najmniej 3-letni staż pracy w pomocy społecznej oraz specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej,
• obywatelstwo polskie,
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
• znajomość obowiązujących przepisów regulujących zadania realizowane przez Dział Interwencji Kryzysowej, Przeciwdziałania Alkoholizmowi i Uzależnieniom, w tym
w szczególności ustawy o pomocy społecznej, o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie,
o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, o ochronie zdrowia psychicznego,
o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw,
• umiejętność obsługi komputera na poziomie bardzo dobrym (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, internet, poczta elektroniczna),
• umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
• doświadczenie w pracy zawodowej w administracji (praca biurowa, przy obsłudze klienta),
• komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność samodzielnej analizy dokumentów,
• zrealizowane szkolenia z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie,
• mile widziane doświadczenie w pracy w Ośrodku Interwencji Kryzysowej.
3. Informacja o warunkach pracy na proponowanym stanowisku:
• praca ma charakter biurowy,
• miejsce pracy znajduje się w budynku MOPS, al. Jana Pawła II 7,
• wykonywanie zadań wymaga pracy przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie,
• praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
• przewidywany termin zatrudnienia: styczeń 2020 r.
4. Zakres obowiązków:
• nadzór merytoryczny i kontrola podległych pracowników, w tym:
- udzielanie instruktażu i poradnictwa pracownikom w zakresie realizowanych zadań,
- nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z udzielaniem pomocy osobom zgłaszającym się do Ośrodka Interwencji Kryzysowej,
- nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z procedurą „Niebieskie karty”.
• odpowiedzialność za znajomość i wdrażanie obowiązujących przepisów prawnych,
• terminowe opracowanie i przygotowywanie projektów planów finansowych, sprawozdań
z działalności działu i analiz,
• zapewnienie sprawnego i terminowego wykonania zadań czuwanie nad prawidłowością
i terminowością prowadzonej korespondencji,
• szkolenie pracowników z zakresu obowiązujących przepisów oraz dbałość o podnoszenie kwalifikacji pracowników działu w oparciu o szkolenia zewnętrzne,
• prowadzenie działań w zakresie profilaktyki i edukacji społecznej,
• prowadzenie terapii indywidualnej ukierunkowanej na wsparcie ofiary przemocy w rodzinie oraz nabycie umiejętności ochrony przed osobą stosującą przemoc w rodzinie,
• prowadzenie poradnictwa i interwencji w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie
w szczególności poprzez działania edukacyjne służące wzmocnieniu opiekuńczych
i wychowawczych kompetencji rodziców w rodzinach zagrożonych przemocą w rodzinie,
• prowadzenie grup wsparcia oraz terapeutycznych dla osób doświadczających przemocy,
• organizacja i prowadzenie warsztatów profilaktycznych w siedzibie MOPS i poza nią,
• opracowanie i realizacja gminnego programu przeciwdziałania przemocy w rodzinie oraz ochrony ofiar przemocy w rodzinie,
• monitoring działań w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie,
• współpraca z instytucjami działającymi dla dobra osoby wobec której stosowana jest przemoc,
5. Wymagane dokumenty:
• życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
• list motywacyjny,
• czytelne kserokopie dokumentów potwierdzających: wykształcenie - (kserokopia świadectwa ukończenia szkoły, dyplomu itp.), doświadczenie zawodowe - (kserokopie świadectw pracy), inne posiadane kwalifikacje i umiejętności,
• oświadczenie o zdolności do pracy ze względu na stan zdrowia,
• oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie o następującej treści: „Posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam w pełni z praw publicznych, nie byłam (byłem) skazana(y) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe”,
• oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego i korzystaniu z pełni praw publicznych,
• kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku, gdy kandydat jest osobą z niepełnosprawnością.
UWAGA:
Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą:
„ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych
w przedłożonych przeze mnie dokumentach przez administratora danych Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą w Jeleniej Górze ul. Jana Pawła II nr 7 do celów związanych
z rekrutacją na stanowisko urzędnicze”.
Do oferty należy dołączyć oświadczenie o zapoznaniu się z treścią obowiązku informacyjnego,
w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i prawie ich poprawiania - załącznik do niniejszego ogłoszenia.
Podstawa prawna
Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE. L. 119s.1).” oraz własnoręcznym podpisem.
6. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie bezpośrednio w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jeleniej Górze, al. Jana Pawła II 7 (I piętro) z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze” w terminie do dnia 20.01.2020 r., do godz. 15:30 (decyduje data złożenia w MOPS)
Ogłoszenie jest opublikowane: w Biuletynie Informacji Publicznej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jeleniej Górze www.mops.bip.jeleniagora.pl i na stronie internetowej MOPS Jelenia Góra www.mops.jelenia-gora.pl oraz wywieszone na tablicy informacyjnej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej Jelenia Góra al. Jana Pawła II 7.
7. Informacje dodatkowe:
a) o zakwalifikowaniu do następnego etapu rekrutacji osoby, które spełnią warunki formalne, zostaną powiadomione telefonicznie lub e-mailem na wskazany adres,
b) informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w BIP Urzędu Miasta Jelenia Góra i na stronie internetowej MOPS oraz wywieszona na tablicy ogłoszeń w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej
w Jeleniej Górze,
c) osoba wybrana spośród kandydatów na wyżej wymienione stanowisko, która podejmuje pracę na stanowisku urzędniczym po raz pierwszy - zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282), zobowiązana jest do odbycia służby przygotowawczej w czasie trwania zawartej umowy o pracę na czas określony
(6 m-cy) oraz do zdania egzaminu końcowego warunkującego dalsze zatrudnienie.
W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Jeleniej Górze, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił powyżej 6 %.
Wojciech Łabun Dyrektor
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Jeleniej Górze
Obowiązek Informacyjny
na podstawie art.13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych (UE) 2016/679
1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
z siedzibą w Jeleniej Górze al. Jana Pawła II nr 7.
2. W sprawach związanych z Pana/i danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail iod@mops.jelenia-gora.pl.
3. Państwa dane będą przetwarzane do celów związanych z rekrutacją na wskazane
w aplikacji stanowisko oraz na zasadach określonych w ustawie z dnia 21.11.2008 r.
o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz.1282).
4. Proces rekrutacji przebiegać będzie w następujących etapach:
- ocena formalna,
- egzamin pisemny,
- rozmowa kwalifikacyjna.
5. Aplikowanie na więcej niż jedno stanowisko wymaga dołączenia odrębnych zgód.
6. Na każdym etapie rekrutacji ma Pan/Pani prawo do wycofać aplikację.
7. Skorzystać z praw określonych w artykułach 15-23 ww. Rozporządzenia.
8. Okres przetwarzania danych po zakończeniu rekrutacji wynosi 14 dni roboczych od daty zamieszczenia informacji o wynikach naboru w Biuletynie Informacji Publicznej,
a w przypadku najlepszych kandydatów wskazanych w protokole kończącym proces rekrutacyjnym przez okres 3 miesięcy. Ma Pan/Pani prawo do odbioru aplikacji w każdym terminie, lecz po okresie 3 miesięcy od nawiązania stosunku pracy z kandydatem, który wygrał nabór, dokumenty zostaną zniszczone.
9. Przysługuje Panu/i prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (UODO) gdy uzna Pan/i, że przetwarzanie danych w procesie rekrutacji odbywa się w sposób naruszający przepisy RODO.
10. Podanie przez Panią/Pana danych wynika z przepisów powszechnie obowiązującego prawa.
……………………………………….
data i czytelny podpis kandydata