stanowisko urzędnicze w Dziale Świadczeń Rodzinnych
XMLTreść
stanowisko | stanowisko urzędnicze w Dziale Świadczeń Rodzinnych |
---|---|
miejsce pracy | MOPS w Jeleniej Górze |
termin składania dokumentów |
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
w JELENIEJ GÓRZE
58-506 JELENIA GÓRA Al. Jana Pawła II 7 tel 75 752-39-51
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Dziale Świadczeń Rodzinnych
Liczba etatów: 1
1. Wymagania niezbędne:
• wykształcenie średnie – preferowane wyższe,
• obywatelstwo polskie,
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
•
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
•
znajomość m.in. przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks
Postępowania Administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 2096 ze
zm.), ustawy o pomocy państwa w wychowaniu dzieci (t.j. Dz.U. z 2018 r.
poz. 2134 ze zm.), rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki
Społecznej z dnia 18 czerwca 2019 r. w sprawie sposobu i trybu
postępowania w sprawach o przyznanie świadczenia wychowawczego oraz
zakresu informacji, jakie mają być zawarte we wniosku, zaświadczeniach i
oświadczeniach niezbędnych do ustalenia prawa do świadczenia
wychowawczego (Dz.U. z 2019 r. poz. 1177), ustawy z dnia 28 listopada
2003 r. o świadczeniach rodzinnych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2220 ze
zm.), Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z
dnia 27 lipca 2017 r. w sprawie sposobu i trybu postępowania w sprawach o
przyznanie świadczeń rodzinnych oraz zakresu informacji, jakie mają być
zawarte we wniosku, zaświadczeniach i oświadczeniach o ustalenie prawa
do świadczeń rodzinnych ( Dz. U. z 2017 r., poz. 1466 ), ustawy z dnia 7
września 2007 r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów (t.j. Dz. U z
2019r. poz. 670 ze zm.), Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i
Polityki Społecznej z dnia 27 lipca 2017 r. w sprawie sposobu i trybu
postępowania, sposobu ustalania dochodu oraz zakresu informacji, jakie
mają być zawarte we wniosku, zaświadczeniach i oświadczeniach w sprawach
o ustalenie prawa do świadczenia z funduszu alimentacyjnego ( Dz.U.
2017, poz. 1467)
• umiejętność obsługi komputera na poziomie bardzo dobrym (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, internet, poczta elektroniczna),
• umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
• doświadczenie w pracy zawodowej w administracji (praca biurowa, przy obsłudze klienta),
• komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność samodzielnej analizy dokumentów.
3. Informacja o warunkach pracy na proponowanym stanowisku:
• praca ma charakter biurowy,
• miejsce pracy znajduje się w budynku MOPS, al. Jana Pawła II 7,
• wykonywanie zadań wymaga pracy przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie,
• praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
• przewidywany termin zatrudnienia: wrzesień 2019 r.
4. Zakres obowiązków:
• przyjmowanie, rejestrowanie i kompletowanie wniosków o przyznanie prawa do świadczeń,
• prowadzenie postępowań administracyjnych,
• przygotowywanie decyzji administracyjnych,
• prowadzenie polityki finansowo-księgowej przyznanych świadczeń pieniężnych,
• udzielanie informacji na temat zasad przyznawania świadczeń,
• wykonywanie zadań przy użyciu systemów informatycznych obsługujących postepowanie w sprawie ustalania uprawnień do świadczeń,
• prowadzenie ewidencji,
• archiwizacja dokumentacji.
5. Wymagane dokumenty:
• życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
• list motywacyjny,
•
kopie dokumentów potwierdzających: wykształcenie - (kserokopia
świadectwa ukończenia szkoły, dyplomu itp.), doświadczenie zawodowe -
(kserokopie świadectw pracy), kwalifikacje i umiejętności,
• oświadczenie o zdolności do pracy ze względu na stan zdrowia,
• oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie o następującej treści: „Posiadam
pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam w pełni z praw
publicznych, nie byłam (byłem) skazana(y) prawomocnym wyrokiem sądu za
umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe”,
• oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego i korzystaniu z pełni praw publicznych,
• kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku, gdy kandydat jest osobą z niepełnosprawnością.
Uwaga:
Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w
przedłożonych przeze mnie dokumentach przez administratora danych
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą w Jeleniej Górze ul. Jana
Pawła II nr 7 do celów związanych z rekrutacją na stanowisko
urzędnicze”.
Do oferty należy dołączyć oświadczenie o zapoznaniu
się z treścią obowiązku informacyjnego, w tym z informacją o celu i
sposobach przetwarzania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści
swoich danych i prawie ich poprawiania - załącznik do niniejszego ogłoszenia.
Podstawa prawna
Rozporządzeniu
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016
r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE. L. 119s.1).” oraz własnoręcznym podpisem.
6. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
Dokumenty
należy składać w zamkniętej kopercie bezpośrednio w sekretariacie
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jeleniej Górze, al. Jana Pawła II
7 (I piętro) z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze” w terminie
do dnia 27.08.2019 r., do godz. 15:30 (decyduje data złożenia w MOPS)
Ogłoszenie
jest opublikowane: w Biuletynie Informacji Publicznej Miejskiego
Ośrodka Pomocy Społecznej w Jeleniej Górze www.mops.bip.jeleniagora.pl i
na stronie internetowej MOPS Jelenia Góra www.mops.jelenia-gora.pl oraz
wywieszone na tablicy informacyjnej Miejskiego Ośrodka Pomocy
Społecznej Jelenia Góra al. Jana Pawła II 7.
7. Informacje dodatkowe:
a)
o zakwalifikowaniu do następnego etapu rekrutacji osoby, które spełnią
warunki formalne, zostaną powiadomione telefonicznie lub e-mailem na
wskazany adres,
b) informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w
BIP Urzędu Miasta Jelenia Góra i na stronie internetowej MOPS oraz
wywieszona na tablicy ogłoszeń w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w
Jeleniej Górze,
c) osoba wybrana spośród kandydatów na wyżej
wymienione stanowisko, która podejmuje pracę na stanowisku urzędniczym
po raz pierwszy - zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o
pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282),
zobowiązana jest do odbycia służby przygotowawczej w czasie trwania
zawartej umowy o pracę na czas określony (6 m-cy) oraz do zdania
egzaminu końcowego warunkującego dalsze zatrudnienie.
W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Jeleniej Górze, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił powyżej 6 %.
Wojciech Łabun Dyrektor
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Jeleniej Górze
Obowiązek Informacyjny
na podstawie art.13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych (UE) 2016/679
1.
Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy
Społecznej z siedzibą w Jeleniej Górze al. Jana Pawła II nr 7.
2. W sprawach związanych z Pana/i danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail iod@mops.jelenia-gora.pl.
3.
Państwa dane będą przetwarzane do celów związanych z rekrutacją na
wskazane w aplikacji stanowisko oraz na zasadach określonych w ustawie z
dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r.
poz.1282).
4. Proces rekrutacji przebiegać będzie w następujących etapach:
- ocena formalna,
- egzamin pisemny,
- rozmowa kwalifikacyjna.
5. Aplikowanie na więcej niż jedno stanowisko wymaga dołączenia odrębnych zgód.
6. Na każdym etapie rekrutacji ma Pan/Pani prawo do wycofać aplikację.
7. Skorzystać z praw określonych w artykułach 15-23 ww. Rozporządzenia.
8.
Okres przetwarzania danych po zakończeniu rekrutacji wynosi 14 dni
roboczych od daty zamieszczenia informacji o wynikach naboru w
Biuletynie Informacji Publicznej, a w przypadku najlepszych kandydatów
wskazanych w protokole kończącym proces rekrutacyjnym przez okres 3
miesięcy. Ma Pan/Pani prawo do odbioru aplikacji w każdym terminie, lecz
po okresie 3 miesięcy od nawiązania stosunku pracy z kandydatem, który
wygrał nabór, dokumenty zostaną zniszczone.
9. Przysługuje Panu/i
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (UODO) gdy uzna Pan/i, że
przetwarzanie danych w procesie rekrutacji odbywa się w sposób
naruszający przepisy RODO.
10. Podanie przez Panią/Pana danych wynika z przepisów powszechnie obowiązującego prawa.
……………………………………….
data i czytelny podpis kandydata