księgowy ds. płacowych
XMLTreść
stanowisko | księgowy ds. płacowych |
---|---|
miejsce pracy | MOPS Jelenia Góra |
termin składania dokumentów |
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
w JELENIEJ GÓRZE
58-506 JELENIA GÓRA al. Jana Pawła II 7 tel. 75-752-39-51
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze – księgowy ds. płacowych
Liczba etatów: 1
1. Wymagania niezbędne:
•
wykształcanie min. średnie o kierunku ekonomicznym i co najmniej 5
letni staż pracy w księgowości (preferowane księgowości budżetowej) lub
wykształcenie wyższe ekonomiczne i co najmniej 2 letnie doświadczenie w
księgowości, w tym min. 2 lat stażu pracy na stanowisku związanym z
naliczaniem płac,
• obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa
członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego
obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa
wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej,
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
•
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
•
znajomość ustawy o rachunkowości (Dz. U. z 2018 r. poz. 395 ze zm.),
ustawy o finansach publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2077 ze zm.),
kodeksu pracy, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych (Dz. U. z 2017,
poz. 1778 ze zm.) ustawy o samorządzie gminnym (Dz.U.
z 2018 r. poz. 994 ze zm.), samorządzie powiatowym (Dz.U. z 2018 r. poz. 995 ze zm.),
• znajomość księgowości budżetowej,
• komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, zdolności analityczne,
• znajomość techniki komputerowej, szczególnie w zakresie pakietu Ms Office, programów kadrowo-płacowych.
3. Informacja o warunkach pracy na proponowanym stanowisku:
• miejsce pracy znajduje się w budynku MOPS, al. Jana Pawła II 7, dostosowanym dla osób
z niepełnosprawnościami,
• praca ma charakter biurowy,
• praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
• wykonywanie zadań wymaga pracy przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie,
• przewidywany okres zatrudnienia to styczeń 2019 r.
4. Zakres obowiązków:
• naliczanie wynagrodzeń, w tym m.in.:
- przygotowywanie danych i sporządzanie list płac i umów zleceń w systemie księgowo-płacowym,
- sporządzanie kart wynagrodzeń,
- sporządzanie kart podatkowych - rozliczanie podatku od osób fizycznych i umów zleceń z Urzędem Skarbowym,
- wystawianie zaświadczeń o zarobkach,
- prowadzenie dokumentacji i rozliczanie świadczeń oraz składek z ZUS,
- sporządzanie PK dotyczących naliczenia płac za każdy miesiąc,
- sporządzanie sprawozdań dotyczących wynagrodzeń,
- ewidencja zajęć komorniczych wynagrodzeń pracowników,
• naliczanie ekwiwalentów za pranie, odzież, bilety miesięczne,
• prowadzenie księgowości dla Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
• prowadzenie księgowości depozytów.
5. Wymagane dokumenty:
• życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
• list motywacyjny,
•
kopie dokumentów potwierdzających: wykształcenie - (kserokopia
świadectwa ukończenia szkoły, dyplomu itp.), doświadczenie zawodowe -
(kserokopie świadectw pracy), kwalifikacje i umiejętności,
• oświadczenie o zdolności do pracy ze względu na stan zdrowia,
• oświadczenie o następującej treści: „Posiadam
obywatelstwo polskie, pełną zdolność do czynności prawnych oraz
korzystam w pełni z praw publicznych, nie byłam (byłem) skazana(y)
prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe”,
• kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku, gdy kandydat jest osobą z niepełnosprawnością.
Uwaga:
Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam
zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przedłożonych
przeze mnie dokumentach przez administratora danych Miejski Ośrodek
Pomocy Społecznej z siedzibą w Jeleniej Górze ul. Jana Pawła II nr 7
do celów związanych z rekrutacją na stanowisko urzędnicze.
Oświadczam,
że Zapoznałem(-am) się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z
informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz prawie
dostępu do treści swoich danych i prawie ich poprawiania.” oraz własnoręcznym podpisem.
6. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
Dokumenty
należy składać w zamkniętej kopercie bezpośrednio w sekretariacie
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jeleniej Górze, al. Jana Pawła II
7 (I piętro) z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze – księgowy
ds. płac” w terminie do dnia 27.12.2018 r. (decyduje data wpływu oferty do MOPS w Jeleniej Górze).
Ogłoszenie
jest opublikowane: w Biuletynie Informacji Publicznej Miejskiego
Ośrodka Pomocy Społecznej w Jeleniej Górze www.mops.bip.jeleniagora.pl i
na stronie internetowej MOPS Jelenia Góra www.mops.jelenia-gora.pl oraz
wywieszone na tablicy informacyjnej Miejskiego Ośrodka Pomocy
Społecznej Jelenia Góra al. Jana Pawła II 7.
7. Informacje dodatkowe:
a)
o zakwalifikowaniu do następnego etapu rekrutacji osoby, które spełnią
warunki formalne, zostaną powiadomione e-mailem na wskazany adres lub
telefonicznie,
b) informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w
Biuletynie Informacji Publicznej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w
Jeleniej Górze mops.bip.jeleniagora.pl
i na stronie internetowej MOPS Jelenia Góra oraz wywieszona na tablicy
ogłoszeń w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Jeleniej Górze,
mops.jelenia-gora.plc)
osoba wybrana spośród kandydatów na wyżej wymienione stanowisko, która
podejmuje pracę na stanowisku urzędniczym po raz pierwszy - zgodnie z
ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z
2018 r. poz. 1260 ze zm.), zobowiązana jest do odbycia służby
przygotowawczej w czasie trwania zawartej umowy o pracę na czas
określony (6 m-cy) oraz do zdania egzaminu końcowego warunkującego
dalsze zatrudnienie.
W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Jeleniej Górze, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił powyżej 6 %.
Wojciech Łabun
Dyrektor
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Jeleniej Górze
Obowiązek Informacyjny
na podstawie art.13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych (UE) 2016/679
1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą w Jeleniej Górze al. Jana Pawła II nr 7.
2. W sprawach związanych z Pana/i danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail iod@mops.jelenia-gora.pl.
3.
Państwa dane będą przetwarzane do celów związanych z rekrutacją na
wskazane w aplikacji stanowisko oraz na zasadach określonych w ustawie z
dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r.
poz.1260).
4. Proces rekrutacji przebiegać będzie w następujących etapach:
- ocena formalna,
- egzamin pisemny,
- rozmowa kwalifikacyjna.
5. Aplikowanie na więcej niż jedno stanowisko wymaga dołączenia odrębnych zgód.
6. Na każdym etapie rekrutacji ma Pan/Pani prawo do wycofać aplikację.
7. Skorzystać z praw określonych w artykułach 15-23 ww. Rozporządzenia.
8.
Okres przetwarzania danych po zakończeniu rekrutacji wynosi 14 dni
roboczych od daty zamieszczenia informacji o wynikach naboru w
Biuletynie Informacji Publicznej,
a w przypadku najlepszych
kandydatów wskazanych w protokole kończącym proces rekrutacyjnym przez
okres 3 miesięcy. Ma Pan/Pani prawo do odbioru aplikacji w każdym
terminie, lecz po okresie 3 miesięcy od nawiązania stosunku pracy z
kandydatem, który wygrał nabór, dokumenty zostaną zniszczone.
9.
Przysługuje Panu/i prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
(UODO) gdy uzna Pan/i, że przetwarzanie danych w procesie rekrutacji
odbywa się w sposób naruszający przepisy RODO.
Podanie przez Panią/Pana danych wynika z przepisów powszechnie obowiązującego prawa.